Politica de confidentialitate

.

Politica confidentialitate

 

Protectia datelor dumneavoastra cu caracter personal este importanta pentru noi, prin urmare, acordam o atentie deosebita protejarii vietii private a vizitatorilor care acceseaza site-ul kamrad.ro, in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (denumit in continuare “GDPR”).
Va rugam sa acordati o atentie deosebita lecturarii acestei Politici de Confidentialitate, pentru a intelege modul in care vor fi tratate informatiile dumneavoastra („date personale”).
Politica de Confidentialitate explica practicile Kamrad Advertising SRL, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum si drepturile de care beneficiati cu privire la modul in care informatiile dumneavoastra sunt colectate, procesate si stocate, prin intermediul site-ului si a interactiunii offline cu angajatii nostri.
Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuata de Kamrad Advertising SRL se va realiza intotdeauna in conformitate cu prevederile GDPR, precum si cu reglementarile privind protectia datelor cu caracter personal, specifice fiecarei tari in care Kamrad Advertising SRL opereaza.

Principii privind prelucrarea datelor
Kamrad Advertising SRL se obliga sa respecte principiile de protectie a datelor cu caracter personal (denumite in continuare „Principiile”) prevazute de GDPR, pentru a se asigura ca toate datele sunt:
1. Prelucrate in mod corect, legal si transparent;
2. Colectate in scopuri specificate, explicite si legitime;
3. Adecvate, relevante si limitate in raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
4. Corecte si actualizate;
5. Pastrate intr-o forma care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decat este necesar in raport de scopul prelucrarii;
6. Procesate in conformitate cu drepturile persoanei vizate, intr-un mod care sa asigure o securitate adecvata a prelucrarii, astfel incat datele sa fie integre, confidentiale si disponibile.

Cum colectam sau obtinem informații despre dvs.:
● Cand furnizați datele respective : (ex: prin contactarea noastra, completand formularul din pagina Contact.
● Cand accesati site-ul nostru, unele date sunt colectate prin intermediul cookie-urilor.
● Ce informații colectam: nume, prenume, numar telefon, adresa email, informatii din cookie-uri (tipul de dispozitiv utilizat, navigator web, modul in care ati accesat site-ul nostru (ce pagini ati accesat), locatia geografica de la care ati accesat website-ul nostru (bazata pe adresa IP).
● Cum utilizam datele dvs.: pentru scopuri de business si administrative (in special pentru a va contacta si pentru a procesa cererile de oferta/rezervare pe care le plasati pe site-ul nostru, pentru a imbunatati experienta utilizatorului, pentru a crea campanii publicitare bazate pe interesul manifestat de Dvs fata de anumite sectiuni ale site-ului nostru.
● Dezvaluirea datelor despre utilizatori catre parti terte: in cazul in care va dati acordul pentru o rezervare ferma si încheierea unui Contract de Colaborare, datele Dvs sunt furnizate catre terti, pentru a se putea realiza comanda. Datele personale inscrise pe documentele fiscale sunt prelucrate de terti (firma contabilitate) in vederea indeplinirii obligatiilor fiscale legale.
● Datele utilizatorilor sunt vandute catre parti terte? (in alte cazuri in afara de vanzarea sau cumpararea afacerii/companiei): Nu
● Cat timp sunt stocate informatiile dvs.:nu mai mult decat este necesar, in functie de obligatiile noastre legale (ex. pentru a mentine arhive contabile), pe o perioada de pana la 5 ani.
● Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de solutii tehnice si organizatorice precum: utilizarea tehnologiei SSL pe website-ul nostru, stocarea datelor Dvs in sistem cloud (servere securizate, in cadrul Uniunii Europene sau in state adecvate), limitarea accesului la datele Dvs (accesul in sistemele de stocare virtuale se face doar pe baza de user si parola, iar angajatii care va prelucreaza datele personale nu au acces la descarcarea bazei de date, accesul in cadrul arhivei fizice se face doar in prezenta unei persoane autorizate din cadrul firmei). Datele dvs nu sunt stocate pe suport hardware in cadrul firmei (ex computere, stick-uri USB, hard disk-uri externe).
● Folosirea de cookie-uri: website-ul nostru foloseste cookie-uri esentiale, functionale, analitice (Google Analytics) si cookie-uri de targetare si marketing (Google Adwords, Facebook Pixel). Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati politica noastra de cookie-uri.
● Transferarea datelor dvs. personale in afara Spatiului Economic European: va vom transfera datele personale in afara Spatiului Economic European doar daca suntem obligati sa facem acest lucru.
● Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate si de profilare: noi utilizam procese automate de utilizare a datelor colectate, cu scop de marketing: datele colectate prin intermediul cookie-urilor Google Adwords si Facebook Pixel, pentru a va livra publicitate sub forma de bannere, pe diverse site-uri partenere, pe baza informatiilor precum vizitarea anumitor pagini din website-ul nostru si actiunile Dvs pe acele pagini (ex click-uri pe anumite butoane).
● Drepturile dvs. in legatura cu datele dvs. personale
● aveti dreptul de a accesa datele dvs. si a primi informatii despre utilizarea acestora
● aveti dreptul de a cere corectarea si/sau completarea informatiilor
● aveti dreptul de a cere stergerea datelor
● aveti dreptul de a restrictiona utilizarea datelor
● aveti dreptul de a primi datele intr-un format portabil
● aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs.
● aveti de a va retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor dvs.
● aveti dreptul de a apela catre o autoritate de supraveghere
● Informatii personale senzitive: noi nu colectam ceea ce este denumit in mod obisnuit “date personale sensibile”. Pentru mai multe informatii, consultati sectiunea principala intitulata “Informatii personale sensibile”.

DETALII DESPRE COMPANIA NOASTRA
Operatorul de date cu privire la site-ul nostru este: Kamrad Advertising SRL, RO 17672014, inregistrat la registrul comertului: J40/10317/2005, cu sediul in Bucuresti, sectorul , Strada Elie Carafoli 13C. Puteti contacta operatorul de date scriind prin e-mail la contact@kamrad.ro
Daca aveti intrebari cu privire la aceasta politica de confidentialitate, va rugam sa contactati operatorul de date.
CE INFORMATII COLECTAM CAND VIZITATI WEBSITE-UL NOSTRU

Cand va creati un cont Kamrad.ro ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele, telefon.
Cand plasati o cerere de oferta ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.

INFORMATIILE PE CARE LE COLECTAM ATUNCI CAND NE CONTACTATI
E-mail
Cand trimiteti un mesaj la adresele de e-mail afisate pe site-ul nostru, colectam adresa dvs. de e-mail si orice alte informatii pe care le furnizati in acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numarul dvs. de telefon si informatiile continute in orice bloc de semnatura din e-mail).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: Pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru pastrarea evidentei corespondentei.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare intr-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Motivul pentru care este necesara pentru efectuarea unui contract: in cazul în care mesajul dvs. vizeaza furnizarea de servicii sau luarea de masuri la solicitarea dvs. inainte de a va furniza serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informatii despre astfel de servicii) noi vom procesa informatiile dvs. pentru a face acest lucru).

Formular de contact
Cand ne contactati utilizand formularul de contact/ de oferta/ de rezervare, colectam nume, adresa de e-mail, telefon. De asemenea, colectam orice alte informatii pe care ni le furnizati atunci cand completati formularul (de ex numele altor persoane pentru procesarea rezervarii).
Daca nu furnizati informatiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veti putea trimite formularul de contact si nu vom primi solicitarea dvs.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Interes legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru a pastra evidenta corespondentei.
Pentru mai multe informatii despre masurile de precautie luate atunci cand datele dvs. sunt transferate in afara Spatiului Economic European, consultati sectiunea din aceasta politica de confidentialitate de mai jos intitulata Transferul datelor dvs. in afara Spatiului Economic European.

Telefon
Cand ne contactati prin telefon, colectam numarul dvs. de telefon si orice informatii pe care ni le furnizați in timpul conversatiei cu noi. Noi nu inregistram apelurile telefonice.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor)
Interes legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru efectuarea rezervarilor proiectelor.

Transferul si stocarea informatiilor dvs.
Posta

Daca ne contactatii prin posta, vom colecta toate informatiile pe care ni le furnizati in orice comunicari postale pe care ni le trimiteti.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor)
Interes legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru pastrarea evidentei corespondentei.
Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Motivul pentru care este necesara pentru efectuarea unui contract: in cazul in care mesajul dvs. vizeaza furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de masuri la solicitarea dvs. inainte de a va furniza bunurile si serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informatii despre astfel de bunuri si servicii); noi vom procesa informatiile dvs. pentru a face acest lucru).

INFORMATIILE PE CARE LE COLECTAM CAND INTERACTIONATI CU WEBSITE-UL NOSTRU
Colectam si utilizam datele de la persoane care interactioneaza cu anumite caracteristici ale website-ului nostru, in conformitate cu aceasta sectiune si cu sectiunea intitulata Dezvaluire si utilizari suplimentare ale informatiilor dvs.
E-Newsletter
Atunci cand va inscrieti la newsletter-ul nostru, va introduceti adresa de email si bifati casuta prin care confirmati ca doriti sa primiti newsletterele noastre, colectam adresa Dvs de email.
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimtamantul dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Consimtamantul: va dati consimtamantul pentru a primi e-newsletter-ul nostru, inscriindu-va pentru a-l primi, utilizand pasii descrisi mai sus.

Informatii colectate sau obtinute de la terti
Aceasta sectiune stabileste modul in care obtinem sau colectam informatii despre dvs. prin intermediul tertilor.
Informatii primite de la terti
In general, noi nu primim informatii despre dvs. de la terti.
Daca primim informatii despre dvs.din greseala
Daca primim din greseala informatii despre dvs.de la o parte terta si/sau nu avem o baza legala pentru prelucrarea acestor informatii, vom sterge informatiile dvs.
UTILIZAREA SISTEMELOR AUTOMATE DE LUARE A DECIZIILOR SI PROFILARE
Mecanismele automate de luare a deciziilor sunt acele mecanisme de luare a deciziilor prin mijloace tehnologice (prin intermediul unei masini) fara implicarea umana.
Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor pentru publicitate
Noi automatizam afisarea de reclamele care contin produsele si serviciile noastre pe alte website-uri pe care le vizitati prin utilizarea cookie-urilor. Pentru informatii suplimentare despre tipurile de cookie pe care le utilizam, consultati politica noastra privind cookie-urile, disponibila aici:
Logica implicata: afisarea automata a anunturilor catre persoanele care au vizitat site-ul nostru duce la cresterea eficientei publicitatii, pentru ca utilizatorului i se livreaza reclame pe baza preferintelor sale si il pot ajuta sa gaseasca mai repede produsul/serviciul de care este interesat.
Semnificatia si consecintele preconizate: cookie-urile vor fi utilizate pentru a recunoaste faptul ca ati vizitat site-ul nostru pentru a va afisa reclame (cu exceptia cazului in care ati blocat astfel de cookie-uri) si vor culege informatii despre comportamentul dvs. online.
Cum va puteti opune: puteti bloca aceste tipuri de cookie prin blocarea cookie-urile tertilor utilizand setarile browserului sau prin instalarea unor aplicatii de tip Opt-out in browserul Dvs, de la tertii care ofera astfel de solutii. Pentru mai multe informatii, consultati politica noastra privind cookie-urile.
Utilizarea profilarii pentru analiza comportamentului online
Serviciul nostru de analiza al comportamentului online, utilizeaza informatii cum ar fi locatia dvs. (pe baza adresei dvs. IP) si comportamentul dvs. (pe baza cookie-urilor) atunci cand accesati site-ul web (cum ar fi paginile pe care le accesati si pe ce faceti click). Vom prelucra informatii din cookie-uri numai daca v-ati dat acordul pentru stocarea cookie-urilor pe calculatorul dvs in conformitate cu politica privind cookie-urile. Informatiile colectate despre dvs., odata colectate, sunt anonime si stocate intr-o baza de date agregata, pentru perioade determinate de timp, asa cum este precizat pe link-ul indicat.
Logica implicata: prin analizarea si clasificarea in mod automat a informatiilor, cum ar fi locatia (bazata pe adresa IP), precum si comportamentul si dispozitivele vizitatorilor pe website-ul nostru (folosind cookie-uri), putem intelege mai bine ceea ce doresc vizitatorii website-ului nostru (in ceea ce priveste continutul website-ului nostru si produsele noastre), cum sa imbunatatim website-ul si cum sa facem publicitate si sa comercializam serviciile noastre.
Semnificatia si consecintele preconizate: cookie-urile vor fi utilizate pentru a urmari si a stoca informatii despre comportamentul si dispozitivul dvs. pe website-ul nostru (cu exceptia cazului in care ati renuntat la primirea acestor cookie-uri prin metodele indicate in Politica noastra de utlizare a cookie-urilor. Locatia va fi analizata pe baza adresei dvs. IP. Putem viza reclame pe baza nivelului de interes pe care il primim de la anumiti vizitatori si a comportamentului acestora pe website-ul nostru.
DEZVALUIREA SI UTILIZARILE ADITIONALE ALE DATELOR DVS
Aceasta sectiune stabileste circumstantele in care vom dezvalui datele dvs. unor parti terte si orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizam datele dvs.
Dezvaluirea informatiilor dvs. furnizorilor de servicii
Utilizam o serie de terti pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta sa ne desfasuram afacerea si care proceseaza informatiile dvs. pentru noi in numele nostru . Acestea includ urmatoarele:
-Furnizorii de servicii de telefonie;
-Furnizori de servicii de e-mail;
-Furnizorii de servicii IT, dezvoltatori de site-uri web, agentii de marketing online;
-Furnizorul de servicii de gazduire web;

Informatiile dvs. vor fi partajate cu acesti furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a va oferi serviciul pe care l-ati solicitat, indiferent daca aceasta solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare de servicii de la noi.
Noi nu afisam identitatea tuturor furnizorilor nostri de servicii in mod public, din motive de securitate si din motive de competitivitate. Daca totusi doriti informatii suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, va rugam sa ne contactati direct prin intermediul formularului nostru de contact sau prin e-mail și va vom furniza astfel de informatii in cazul in care aveti un motiv legitim de a solicita acest lucru).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Interesul legitim bazat pe: in cazul in care partajam informatiile dvs. cu acesti terti intr-un alt context decat in cazul in care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitarii dvs. de a face acest lucru), va vom partaja informatiile cu astfel de terte parti pentru a ne permite sa ne conducem si sa gestionam eficient afacerea.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de masuri la cererea dvs. de a incheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil sa partajam informatii cu furnizorii nostri de servicii pentru a ne permite sa ne indeplinim obligatiile care decurg din contractul respectiv sau sa luam masurile pe care le-ati solicitat inainte de a incheia un contract cu dvs.
Dezvaluirea informatiilor dvs.altor parti terte
Noi dezvaluim informatiile dvs.unor terte parti in anumite circumstante, dupa cum se arata mai jos.
Furnizarea de informatii unor terte parti, cum ar fi Google Inc..Google colecteaza informatii prin utilizarea noastra a Google Analytics pe website-ul nostru.Google utilizeaza aceste informatii, inclusiv adresele IP si informatiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi imbunatatirea serviciului Google Analytics. Informatiile sunt partajate cu Google pe baza agregata si anonima. Pentru a afla mai multe despre ce informatii colecteaza Google, modul in care utilizeaza aceste informatii si cum sa controleze informatiile trimise la Google, consultati urmatoarea pagina: https://www.google.com/policies/privacy/partners/

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Interesele legitime: indeplinirea obligatiilor contractuale fata de Google conform Termenilor si conditiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html).
Puteti renunta la Google Analytics instaland pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Partajarea informatiilor dvs. cu parti terte, care sunt fie legate de, fie asociate cu functionarea afacerii noastre, in cazul in care este necesar pentru noi. Aceste parti terte includ contabili, asiguratori. Informatii suplimentare privind fiecare dintre aceste parti terte sunt prezentate mai jos.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Interes legitim: functionarea si gestionarea eficienta a afacerii noastre.

Pentru respectarea continua a legilor, reglementarilor și altor cerinte legale
Vom utiliza si procesa informatiile dvs. pentru a respecta obligatiile legale la care suntem supusi. De exemplu, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. in baza unei hotarari judecatoresti sau a unei citatii, daca primim una.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligatii legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protectia datelor.
Obligatia legala: obligatiile legale de a divulga informatii care fac parte din legile Romaniei sau daca acestea au fost integrate in cadrul juridic al Romaniei (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care Romania l-a semnat).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).
Interes legitim: in cazul in care obligatiile legale fac parte din legile unei alte tari si nu au fost integrate in cadrul juridic al Romaniei, avem un interes legitim de a respecta aceste obligatii.
DURATA STOCARII DATELOR DVS
Aceasta sectiune stabileste cat timp ne pastram datele colectate. Am stabilit perioade de pastrare specifice acolo unde este posibil. In cazul in care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retentie.
Informatii privind serviciile prestate: atunci cand efectuati o comanda ferma de servicii, pastram aceste informatii timp de 5 ani de la incheierea exercitiului financiar in care ati plasat comanda, in conformitate cu obligatia noastra legala de a pastra inregistrari in scopuri fiscale.
Corespondenta : atunci cand faceti o cerere sau ne contactati din orice motiv, prin email, vom pastra informatiile Dvs timp de 730 zile, iar informatiile trimise prin intermediul formularelor de rezervare si contact din site vor fi pastrare timp de 12 luni, dupa care acestea se vor anonimiza.
E-Newsletter: pastram informatiile pe care le-ati folosit pentru a va inscrie in e-newsletter-ul nostru atata timp cat ramaneti abonat (cat timp nu va dezabonati) sau daca decidem sa anulam serviciul nostru de newslettere, oricare ar fi mai devreme.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de pastrare
In orice alte circumstante, va vom pastra informatiile doar atat timp cat vor fi necesare, luand in considerare urmatoarele:
-scopul (scopurile) si utilizarea informatiilor dvs. atat in prezent, cat si in viitor (spre exemplu, daca este necesar sa continuam stocarea acelor informatii pentru a continua sa ne indeplinim obligatiile in baza unui contract cu dvs. sau sa va contactam in viitor);
-daca avem o obligatie legala de a continua prelucrarea informatiilor dvs. (cum ar fi orice obligatii de pastrare a inregistrarilor impuse de legea sau reglementarile relevante);
-daca avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informatiilor (cum ar fi consimtamantul dvs.);
-cat de valoroase sunt informatiile dvs. (atat acum cat si in viitor);
-orice practici industriale convenite privind durata de pastrare a informatiilor;
-nivelurile de risc, cost si responsabilitate implicate in continuarea detinerii informatiilor;
-cat de greu este sa ne asiguram ca informatiile pot fi actuale si exacte; si orice circumstante inconjuratoare relevante (cum ar fi natura si statutul relatiei noastre cu dvs.).

SECURIZAREA INFORMATIILOR DVS
Kamrad Advertising SRL a adoptat masuri tehnice si organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate in conformitate cu cerintele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal impotriva oricaror actiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzatoare sau divulgare, modificare neautorizata, distrugere sau pierdere accidentala. Toti angajatii si colaboratorii Kamrad Advertising SRL, precum si orice terte parti care actioneaza in numele si pe seama Kamrad Advertising SRL sunt obligati sa respecte confidentialitatea informatiilor dumneavoastra si cerintele GDPR, in conformitate cu prevederile prezentei Politici.
Luam masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a va asigura informatiile si pentru a le proteja impotriva utilizarii neautorizate sau ilegale si a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:
-partajarea si furnizarea accesului la datele dvs. in masura minima necesara, sub rezerva restrictiilor de confidentialitate, acolo unde este cazul si in mod anonim, ori de cate ori este posibil;
-folosirea serverelor securizate pentru stocarea informatiilor;
-verificarea identitatii oricarei persoane care solicita accesul la informatii inainte de a le acorda acces la informatii;
-utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta orice informatii pe care ni le trimiteti prin intermediul oricaror formulare de pe site-ul nostru web);
-transferam datele dvs. doar prin intermediul unui sistem inchis, pe baza de contract.

Transmiterea de informatii catre noi prin e-mail
Transmiterea informatiilor pe internet nu este in intregime sigura si daca ne trimiteti informatii prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceti acest lucru in intregime pe propriul risc.
Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputatiei, daune, datorii sau orice alta forma de pierdere sau de prejudiciu suferita de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informatii prin astfel de mijloace.

TRANSFERUL DATELOR DVS IN AFARA SPATIULUI ECONOMIC EUROPEAN
Informatiile dvs.vor fi transferate si stocate in afara Spatiului Economic European (SEE) doar in conditiile prezentate mai jos. De asemenea, va vom transfera informatiile in afara SEE sau la o organizatie internationala pentru a respecta obligatiile legale fata de care suntem supusi (de exemplu, respectarea unui ordin judecatoresc). In cazul in care suntem obligati sa facem acest lucru, vom asigura ca exista masuri de protectie adecvate, iar protectia este in vigoare.
DREPTURILE DVS ASUPRA DATELOR PERSONALE
Sub rezerva anumitor restrictii privind anumite drepturi, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu datele dvs. pe care le puteti exercita prin scrierea la adresa de e-mail contact@kamrad.ro
• sa solicitati acces la informatiile dvs. si informatii referitoare la utilizarea si prelucrarea informatiilor dvs.;
• sa solicitati corectarea sau stergerea datelor dvs.;
• sa solicitati limitarea utilizarii datelor dvs.;
• sa primiti informatiile pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fisier CSV) si dreptul de a transfera informatiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terta parte);
• sa obiectati asupra procesarii datelor dvs. in anumite scopuri (pentru mai multe informatii, consultati sectiunea de mai jos intitulata “Dreptul dvs. de a obiecta fata de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri”); si
• sa va retrageti consimtamantul pentru utilizarea datelor dvs. in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informatii. Va rugam sa retineti ca, daca va retrageti consimtamantul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii si prelucrarii datelor dvs. pe baza consimtamantului dvs. inainte de momentul la care va retrageti consimtamantul.
In conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protectia datelor, aveti, de asemenea, dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, in special in statul membru de resedinta, locul de munca sau o presupusa incalcare a protectiei generale a datelor Regulament.
In acest scop, in Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro
Verificarea identitatii dvs. in cazul in care solicitati acces la informatiile dvs.
In cazul in care solicitati acces la informatiile dvs., suntem obligati prin lege sa folosim toate masurile rezonabile pentru a va verifica identitatea inainte de a face acest lucru.
Aceste masuri sunt concepute pentru a va proteja informatiile si pentru a reduce riscul de frauda de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informatiile dvs.

Cum va verificam identitatea
In cazul in care dispunem de informatii adecvate despre dvs. in dosar, vom incerca sa verificam identitatea dvs. utilizand aceste informatii.
Daca nu este posibil sa va identificam pe baza acestor informatii sau daca nu avem informatii suficiente despre dvs., este posibil sa solicitam copii sau certificate ale unor documente pentru a va putea verifica identitatea inainte de a va putea oferi accesul datele dvs.
Vom putea confirma informatiile exacte de care avem nevoie pentru a va verifica identitatea in circumstantele dvs. specifice daca si cand faceti o astfel de solicitare.

Dreptul dvs. de a obiecta fata de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri
Aveti urmatoarele drepturi in ceea ce priveste datele dvs. pe care le puteți exercita prin scrierea la contact@kamrad.ro
• sa obiectati la utilizarea sau prelucrarea informatiilor de catre noi pentru a indeplini o sarcina in interes public sau in interesul nostru legitim, inclusiv “profilarea” (analizarea sau prezicerea comportamentului dvs. pe baza informatiilor dvs.); si
• sa obiectati utilizarea sau prelucrarea datelor dvs. in scopuri de marketing direct (inclusiv orice profil pe care il implicam in legatura cu acest marketing direct).
De asemenea, va puteti exercita dreptul de a obiecta utilizarii sau procesarii datelor dvs. in scopuri de marketing direct:
• facand clic pe linkul de dezabonare continut in partea de jos a oricarui e-mail de marketing pe care il trimitem dvs. si urmand instructiunile care apar in browser-ul dvs., dupa ce faceti clic pe linkul respectiv;
Pentru mai multe informatii despre modul in care puteti obiecta la utilizarea datelor colectate prin intermediul modulelor cookie si tehnologiilor similare, consultati sectiunea intitulata „Cum se accepta sau se resping cookie-urile” in politica noastra de cookie-uri, disponibila aici.
MODIFICARI ALE POLITICII NOASTRE DE CONFIDENTIALITATE
Actualizam si modificam periodic politica noastra de confidentialitate.
Modificari minore ale politicii noastre de confidentialitate
In cazul in care efectuam modificari minore ale politicii noastre de confidentialitate, vom actualiza Politica de confidentialitate cu o noua data efectiva mentionata la inceputul acesteia. Prelucrarea informatiilor dvs. va fi guvernata de practicile stabilite in noua versiune a Politicii de confidentialitate de la data efectiva a acesteia.

Modificari majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesam informatiile dvs.
In cazul in care efectuam modificari majore ale politicii noastre de confidentialitate sau intentionam sa utilizam datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat initial, va vom notifica prin e-mail (daca este posibil) sau prin publicarea unui anunt pe site-ul nostru web.
Va vom furniza informatiile despre modificarea in cauza si despre scopul si orice alte informatii relevante inainte de a ne utiliza informatiile dvs. pentru noul scop.
Ori de cate ori este necesar, vom obtine consimtamantul dvs. prealabil inainte de a utiliza informatiile dvs. intr-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat initial.

CONFIDENTIALITATEA MINORILOR
Deoarece ne pasa de siguranta si confidentialitatea copiilor online, nu contactam cu buna stiinta sau nu colectam informatii de la persoane cu varsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informatii de orice fel de la persoane cu varsta sub 18 ani. Trimiterea unei cereri de oferta/rezervare din site-ul nostru nu va implica financiar, iar incheierea unui contract de servicii se poate efectua numai de catre o persoana majora.
Relatiile cu alti operatori
In functie de context, s-ar putea sa ne gasim in situatia necesitatii absolute de a oferi informatii la un nivel mai inalt, atat global, cat si intern sau extern, partenerilor nostri si celor cu care facem transfer de date cu respectarea Regulamentului mai sus amintit, in virtutea asigurarii oferirii unor servicii cat mai profesionale cu putinta. Informatiile controlate de Kamrad Advertising SRL ar putea fi transferate, transmise sau stocate si prelucrate in UE sau in alte tari decat tara in care locuiti, in scopurile descrise in aceasta politica. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai inalt nivel, precum si a continua sa va furnizam materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizam clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeana și ne bazam pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeana cu privire la anumite tari, dupa caz, in ceea ce priveste transferurile de date din SEE catre Statele Unite si catre alte tari.
DREPTURI DE AUTOR
Kamrad Advertising SRL detine drepturi de autor sau de folosinta pentru continutul site-ului kamrad.ro incluzand, dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia.
Clientului/cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Kamrad Advertising SRL.